Progimnazijos taryba – aukščiausioji progimnazijos savivaldos institucija, telkianti progimnazijos mokinių, mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų, tėvų bendruomenę, vietos bendruomenę demokratiniam progimnazijos valdymui, padeda spręsti progimnazijos aktualius klausimus, direktoriui atstovauti teisėtiems progimnazijos interesams. 

Progimnazijos tarybos sudėtis

A. Juchnevičienė, direktoriaus atstovė, tarybos pirmininkė;
V. Baltrūnienė, mokytojų atstovė, tarybos sekretorė;
A. Vyšniauskienė, direktoriaus atstovė;
E. Songin, direktoriaus atstovė;
I. Orlė, mokytojų atstovė;
L. Vilčinskas, mokytojų atstovas;
I. Petrulė, tėvų atstovė;
S. Karpavičienė, tėvų atstovė.

Mokytojų taryba – progimnazijos savivaldos institucija mokytojų profesiniams bei bendriesiems ugdymo klausimams spręsti. Ją sudaro metodinių grupių pirmininkai ir progimnazijos direktoriaus pavaduotojas ugdymui. Mokytojų tarybos nariu negali būti progimnazijos direktorius. 

Mokytojų tarybos sudėtis

J. Štaraitienė, pradinio ugdymo mokytojų metodinės grupės pirmininkė – tarybos pirmininkė;
S. Jusienė, specialistų, teikiančių kompleksinę pagalbą mokiniui, metodinės grupės pirmininkė – tarybos pirmininko pavaduotoja;
I. Orlė, kalbinio ir visuomeninio ugdymo mokytojų metodinės grupės pirmininkė – tarybos sekretorė;
J. Gaučienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui – narė;
J. Kavaliauskienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui – narė;
E. Kirsienė, 5–8 klasių vadovų metodinės grupės pirmininkė – narė;
A. Lukošienė, matematikos, gamtamokslinio ir technologinio ugdymo mokytojų metodinės grupės pirmininkė – narė;
V. Simonavičius, dorinio, meninio, fizinio ir sveikatos ugdymo mokytojų metodinės grupės pirmininkas – narys.

Mokinių taryba – mokinių savivaldos institucija, į kurią kasmet rugsėjo mėnesį renkami mokiniai iš kiekvienos 5–8 klasės.