Rudens atostogos gali būti labai malonios, įspūdingos ir ugdančios naujus patyrimus kiekvienam vaikui. Keturiasdešimt Kėdainių Senamiesčio, „Ryto“ progimnazijų, Kėdainių „Atžalyno“ ir šviesiosios gimnazijų mokinių rudens atostogų metu dalyvavo Kėdainių Senamiesčio progimnazijos organizuotoje dailės terapijos ir savęs pažinimo dienos stovykloje. Kėdainių rajono savivaldybė dalyvauja programoje „Tūkstantmečio mokyklos I“, tad ši stovykla yra viena iš suplanuotų švietimo pažangos plano veiklų, kuria siekta gerinti ir plėtoti sąlygas Kėdainių rajono savivaldybės mokinių užimtumui po pamokų, didinti vaikų neformaliojo ugdymo prieinamumą.
Pirmąją dieną vyko stovyklos atidarymo šventė, kitomis dienomis organizuotos kūrybai, vienas kito pažinimui, bendravimo skatinimui skirtos aktyvios veiklos.
Socialinis partneris – Kėdainių dailės mokykla vykdė dailės terapijos ir dailės saviraiškos edukacijas „Keramikos abėcėlė“, „Spalvoti paveikslėliai“, „Grafikos įdomybės“, „Tekstilinio maišelio dekoravimas mišria technika“. Vaikams dailės užsiėmimai padėjo išreikšti save, ugdė savivertę ir savivoką. Piešdami, tapydami, lipdydami ar naudodami kitus meninius būdus, jie galėjo atsipalaiduoti, išreikšti savo jausmus ir išmokti juos atpažinti bei suprasti. Vaikai dar ilgai džiaugsis savo rankomis ir „širdimi“ kurtais darbais. Užsiėmimus vedė mokytojai G. Nagreckienė, M. Mažalis, E. Eimontaitė-Jermolajevienė, E. Knezevičienė, I. Čičinskė, E. Venslovienė, A. Federavičiūtė-Jasiūnė, Ž. Vasilė.
Senamiesčio progimnazijoje vyko savęs ir savo jausmų pažinimo veiklos, tokios kaip: „Streso įveikimas“, „bendradarbiavimo įgūdžių ugdymas“, „Tikslų siekimas“, „Kartu tikrai galime“. Naudojant savęs pažinimo ir savęs išreiškimo metodikas vaikai ne tik pažino save, bet ir lavino emocinį intelektą bei suteikė naudingų įgūdžių, kurie pravers gyvenime. Stovyklos metu jie galėjo jaustis suprasti ir palaikomi. Užsiėmimus vedė pagalbos mokiniui specialistės A. Gailiūnienė, E. Kalčinskienė, J. Balandienė.
Stovyklos programoje suplanuotos veiklos turėjo raminantį poveikį, padedantį mažinti nerimą ir stresą. Buvo kurta saugi erdvė vaikams pabūti savimi, atsipalaiduoti ir susitelkti į dabartinį momentą.
Stovykloje vaikai susitiko su bendraamžiais, tad buvo puiki proga ugdyti socialinius įgūdžius, mokytis bendradarbiauti, bendrauti, priimti ir gerbti kitų nuomones bei perspektyvas.
Mokinių rudens atostogos – tai įgytos naujos kompetencijos, nauji draugai, džiugios emocijos. Mokinių atsiliepimai: „Man labai patiko užduotys, draugiški žmonės, puikiai jaučiuosi“, „Labai puikios mokytojos, veiklos, draugiški žmonės, geros nuotaikos“, ,,Man patiko labai, buvo linksma. Aš norėčiau pakartoti dar kartą“, „Visą savaitę šioje stovykloje buvo labai gerai. Jeigu dar kartą vyktų, tai eičiau“, „Labai smagios pamokos, patiko daryti viską savaip. Norėjau šiek tiek daugiau laiko, bet šiaip viską spėjau“, „Ši stovykla pilna veiklų! Mokytojos labai malonios, vaikai pilni energijos. Labai rekomenduoju eiti į stovyklą mėgstantiems piešti ir žaisti!“, „Ši stovykla man labai patiko. Buvo smagu, susiradau daug draugų ir praleidau smagiai laiką. Manau šią stovyklą turėtų lankyti ir kiti vaikai. Išmokau lipdyti su moliu ir daug kitų dalykų“.
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui J. Gaučienė
Mokinių kūrybinių darbų virtualią parodą galite peržiūrėti čia…